loading...
بسیج عشق
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صادق در تاریخ 1348/10/11 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

با سلام من یک دانش آموز بسیجی هستم که وبلاگ می نویسم خوشحال می شوم به وبلاگ من سر بزنید و مرا راهنمایی کنید.

این نظر توسط وجدان در تاریخ 1348/10/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است


به نظر شما که اینقدر داق اینایی که اسم اسلام رو جلوشون سپر کردند و پشتش هر غلتی میخوان بکنند چقدر با اسلام مولا امیر المومنین فاصله دارن یا به عبارت دیگر
اسلام علی کجا و اسلام سید علی کجا
به نظر من که 180درجه فاصله دارن
بعضی ها اونقدر سرشونو عین کپک بردن پایین که موقعی که میگیمرتیکه مثلا برو نمازتو بخون میگه باشه بعدا میرم و میگی العان خامنه ای گفته العان واجبه تا سپاه سینه خیز بری عین الاغ حرف اون عبدالله ابن زبیر رو گوش میکنه
راستی تا حالا شخصیت عبدالله ابن زبیر در فیلم مختار رو با اون به اصطلاح آقاتون مقایسه کردید؟ تو رو خدا یکبار با دقت مقایسه کنید هیچ فرقی نداره

این نظر توسط نوشته های یک چریک در تاریخ 1348/10/11 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق
وبلاگ عالی داشتی . من هم آپ شدم. خوشحال می شم از من هم بازدیدی داشته باشی .
اگه خواستی با هم لینک بشیم حتما من رو خبر کن.
یا حق

این نظر توسط م.خ در تاریخ 1348/10/11 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

سلام همسنگر عزیز.
به طور اتفاقی با وبتان آشنا شدم .مطالب با ارزشی در آن هست اما انتقاداتی هم بر آن رواست.
من هم وبلاگر هستم بیشتر تحلیلی می نویسم
اکنون با تحلیلی پیرامون9 دی به روزم.
خوشحال می شوم اگر میزبان قدومتان باشم.
مقدمان گلباران
یا حسین
مقدمت گلباران.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگی باحال وهوای مهدویت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 1,524